دوشنبه، آبان ۱۶، ۱۳۸۴

مدرسه باله

امروز برای طراحی رفته بودم مدرسه دولتی باله باکو ، برای طرح کار های جديدم لازم داشتم
ولی از قرار معلوم کسی رو بدون اجازه نامه کتبی راه نميدن. گفتم که برای کار ليسانس لازم دارم ولی خيلی محترمانه حالی ام کردن که از اين خبر ها نيست و انگار خيلی از پسر ها به هوای دختر های خوش ترکيب بالرين اون دور و بر ها ميگردند ، هرچند که من يک چنين منظوری نداشتم (البته تا حدودی!)
چيز جالب ديگری که فهميدم اين بود که يک نفر ايرانی هم اونجا تحصيل ميکنه ولی اسمشو نفهميدم يا بهتره بگم نپرسيدم.
آخر سر تنها چيزی که به دست آوردم اين بود که فهميدم تمام اجرا ها شون رو توی سالن اپرا-باله باکو انجام ميداند حالا بايد برم محل اش رو پيدا کنم و ليست برنامه هايش رو بريزم بيرون!(يعنی بگيرم). ط

3 نظر:

Blogger Facu گفت...

i don´t understand the text, but i´d like the photo!!
http://elmarquenospario.blogspot.com

۹:۴۴ بعدازظهر  
Blogger زيتون گفت...

سلام حبیب جان. من عاشق باله‌م. رفتی به جای ما هم نگاه کن:)
مجسمه‌هاتم خیلی قشنگن.
بخصوص اونی که بهش لینک دادم. بابا خیلی هنرمندی.
موفق باشی!

۲:۳۸ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

Congradulations for starting weblog.

Please Go on....I will visit your blog everyday....

Massoud.Korea

۱۲:۰۰ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی