پنجشنبه، آذر ۰۳، ۱۳۸۴

وداع با اسلحه






توضيح کار اينکه شمشيرش رو زمين گذاشته فقط چون کار گليه خوب معلوم نيست.

به گلی بودنش نگاه نکنيد ، کار قشنگيه بعداً قصد دارم تو اندازه بزرگتر اجراش کنم .

---------------------------------------

در جواب به دوستانی که زحمت کشيدند نظرشون رو نوشتند هم چند تا چيز رو بايد بنويسم:

عليرضا - من تو دانشگاه دولتی نقاشی باکو درس ميخونم که البتّه مثل بقيه دانشگاه های دولتی اينجا برای خارجی ها پوليه تازه تو کلاسمون هم فقط 3 نفر هستند (دلت بسوزه!!)چون هر کسی بايد يه مجسمه 1:1 هم قد مدل درست کنه.

محبوب - بابا به خدا اين زنه از من دست نميکشه نه اين که من از اين زنه دست بر ندارم فقط مدت طولانی که روی مجسمه مرمر کار کردم باعث شده روم تأثير بگذاره ! راجع به کار های مشابه هم بايد بگم نمايشگاه های زيادی تو باکو هست مثلاً نمايشگه "ستار وهابزاده" يا از اون بهتر (اگر نديده باشی) موزه هنر باکو که جلوی کاخ رييس جمهور قرار داره که بايد بگم کار های خيلی قشنگی هم داره از بهترين هنرمندان آذربايجانی و خارجی.

سينا - راستش الان خيلی خسته ام هرچند که فکر نميکنم به اين زودی سر بزنی فقط اگر کاری داشتی ميتونی ایمیل بزنی.

يک نفر هم راجع به مجسمه های غول پيکر بودا در افغانستان پرسيده بود ، راستش من هنوز اطلاع درستی ندارم فقط الان اين جور کار ها رو با استفاده از دستگاه های اندازه گيری مخصوص بزرگ ميکنند که در حقيقت يه خط کش سه بعدی در دو اندازه کوچيک و بزرگ هست که اندازه های کار رو ازمدل به کار اصلی منتقل ميکنه .

فعلاً که مغز ام نميکشه امروز زيادی فعاليت کردم سعی ميکنم بعداً هر وقت سرم خلوت شد باز هم بنويسم ، ايندفعه راجع به دانشگاه.

8 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

Selam Hebibcik. webini surekli izleyirem. sene basharilar dileyirem . ishler gozeldiler.

۶:۳۷ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

menim aziz dildashim selam
yorulma gozel
arkadash gozel ve ozel weblogiz var , bu mujessemelerin shekilleri daha chox gozel.
allerin agrimasin
sevinerem bileyizi oz weblogimda da gorum.
eyer de istesez xeber verin birbirimizin baglantisin (linkini) artiraq.

sag qal allahin amaninda

۹:۵۵ قبل‌ازظهر  
Blogger s گفت...

سلام
کارهات خیلی قشنگه
راستی من تازگی ها باکو بودم.(سفر توریستی البته) برام جالبه که از زنپگی در اونجا می نویسی
موفق باشی

۲:۲۱ قبل‌ازظهر  
Blogger Tebriz Evladi گفت...

selamlar
sizin blaqinizin linkin lale xanimin blaginda gordum. duzeltdiginiz heykeller e'ladilar.
ishlerizde ugurlar dileyirem

۱۰:۴۱ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

salaam,karat kheili jaleb va ghavi hastan,man daneshjoo memari hstm,va3 sakhtane ye mojassame gachi ,ba onvane ta'adol mikhastam yekam rahnamaeem koni.tnx ,bedrood
never_speak_just_listen_kid@yahoo.com

۵:۴۰ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

سلام . من همونی هستم که نام شما رو نمی دونم . مزاحم شدم که اجازه بگیرم کارهای شما رو طوی وبلاگم جا بدم . اون یک وبلاگ هنریه . اگه این اجازه رو به من بدید ممنون میشم .

۳:۲۰ بعدازظهر  
Blogger حبیب گفت...

سلام دوست ناشناس!
من اسمم رو مخفی نمی کنم قبلاً پای لینک های ارسالی اسمم بود بعد که قالب وبلاگ عوض شد اون هم پاک شد...
خوشحال میشم وبلاگت رو ببینم کار های من رو هم اگر دوست داشته باشی میتونی ازشون استفاده کنی :)

۲:۲۷ قبل‌ازظهر  
Anonymous amb2 گفت...

سلام . خیلی ممنون که اجازه دادید که از کارهاتون استفاده کنم .باید ببخشید . من در جریان نبودم . وبلاگم رو براتون می ذارم . خوشحال میشم دیدن کنید .teem.blogfa.com

۴:۳۳ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی