سه‌شنبه، دی ۱۳، ۱۳۸۴

one more year past!

کريسمس هم اومد و رفت...
تنها چيزی که ازش برام مونده يک سری عکس و يک سر درده.
چيز ديگری هم که خيلی حالم رو گرفت اينه که وقتی دوشنبه به زور خودم رو از رختخواب کندم و به خيال اينکه ميتونم کارم رو که عقب افتاده به امتحان(که اون هم روز 11 ماه برگزار ميشه) برسونم ، به دو خودم رو به دانشگاه رسوندم و چی ديدم؟ هيچی ! از قرار معلوم رييس جمهور محترم! چون روز کريسمس به شنبه و يکشنبه افتاده همون شب دستور داده که تعطيلات رو تا پنجم ماه اضافه کنند.

باز حالا خوبه که نگهبان دم در راهم داد برم تو يک خورده واسه خودم کار کردم .البته تنها هم نبودم چند تا از بچه ها که اکثراً هم مجسمه ساز بودند هم اومده بودند و فحش های آبداری هم نصيب Mr. president ميکردند !!!بعد هم طبق معمول! برای يکی از دختر های معمار تکليف حجمش رو که عبارت از کپی کردن يک برگ نقش برجسته از گچ به گل بود و از اوّل سال تا حالا نتونسته بود انجام بده رو پنج دقيقه اي براش از اول ساختم. اون هم مثل همه يدونه مرسی گفت گذشت رفت!!

خوبی اين دانشگاه ما هم همينه که به هر چند نفری يه کلاس مستقل ميدهند که ميتونی مثل خونه خودت ازش استفاده کنی.من هم که مثلاً برای کار کردن اومده بودم وقتی ديدم اوضاع از اين قراره! گرفتم يه سه-چهار ساعتی ولو شدم گرفتم خوابيدم !

Christmas in Baku



christmas in baku
christmas in baku

1 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

سال نو شما هم مبارک ! ولی این تعطیلی و دلیلش خیلی ضایع بود . عکس ها خیلی جالبه.موفق باشی

۱۲:۵۹ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی