سه‌شنبه، آبان ۱۹، ۱۳۸۸

یک پرتره‌ی در حال اتمام

امیدوارم این کار شروعی باشه بر مجموعه جدیدی از کار های پرتره (پرتره به کار از صورت گفته میشه)
یه توضیح کوچیک هم بدم که نقاشی روی دیوار کار من نیست!!!
کار رو به زودی تمام می کنم و با گچ قالب می گیرم، این روز ها سرم حسابی شلوغه و به کمتر کاری می رسم، بعد از اتمام و قالب گیری کار در باره اش بیشتر توضیح خواهم داد.
فعلا فقط این رو بگم که پرتره رو از روی مدل زنده (یکی از دوستانم) و در چهار جلسه تقریباً نیم ساعته کار کرده ام.
از تمام دوستانی که (هنوز هم) این وبلاگ رو دنبال می کنند خیلی تشکر می کنم. سعی خواهم کرد که به این وبلاگ بیشتر برسم!





10 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

زيباست!

۵:۳۰ قبل‌ازظهر  
Anonymous فرهادرفعيي گفت...

پرنيان نقش-فرهاد رفيعي
سلام استاد
دستت درد نكن عاليه خيلي زيبا كار كردي موهاي مواج و عمودي مدل حس فانتزي بودن رو خيلي خوب القا ميكنه
البته صورت كه عالي كارشده ولي فكر كنم كه موها نرم كاري و پردازش ميخواهد فكر كنم طراحيتون خيلي عاليه چون حس ميكنم رابطه قوي بين طراحي 2 بعدي و خلق اثر حجمي وجود داره يك سوال من مجسمه نرم و خميري را خيلي ميپسندم و اصلا قالب ريزي و اين كارها را دوست ندارم ايا خمير مانگار و خوبي هست كه كار باهاش خوب دربياد اصلا از چه خميري بايد استفاده كرد
در پايان از اين كه به من سر زدي ممنونم و اميدوارم كه وبلاگت را هميشه اپ كني واز دوربرت از اثار خوب ديگر هنرجويان و فضاي اونجا بيشتر بنويسي

۶:۱۸ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

سلام
دوست هنرمندم
خوبی چرا آپ نمکنی نظر دادن تو وبت خیلی مشکل شده معمولا امکان نظر دادن نیست نمی دونم ولی نمیشه ... کار جدید چه خبر.... از دور برت کارهای خوب دانشکده ... طراحی خوب نقاشی خوب مجسمه خوب چی داری بزاری تو وبت
میگم الان که باکو ایران ساکن کجائی
میشه زیارتت کرد .....یک سئوال در مورد ماتریال ساخت مجسمه یک سایت پیدا کردم که ادرسشو میزارم کارهاشو ببین بگو ماده استفاده اش چیه کجا میشه پیدا کرد گل مجسمه سازی عادی که نیست ... راهنمائی میخوام ...http://www.thesculptorscorner.com/Newman.htm
خیلی مشتاق به مجسمه سازی شدم
راستی نظرت نسبت به طرحهای من چیه به نظرت میشه یک کار مشترک زد طرح از من اجرا تو؟
فرهاد رفیعی
پرنیان نقش

۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

من لینکت کردم فرهاد

۱۲:۳۴ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

سلام استاد حبیب ممنون هستم که زود جواب دادی
در مورد مواد ممنونم که راهنمائی کردی کارهای سایت چطور بود نظرت را ننوشته بودی
من با قضیه قالب مشکل دارم ایا میشه مجسمه های درست کرد و هرگز قالب نساخت براشون یعنی ماندگار میشوند
در مورد وبلاگ نویسی که خب حالشو نداری عکس بزار وبلاگ را برای مخاطب میزاری دیگه خب ما مخاطب
کار میخواهیم عکس بزار از کارای خودت و اطرافیانت
ننوشته بودی امدی ایران میشه زیارتت کرد چطوری باید هماهنگ کنیم ...دوست دارم ببینمت .
در مورد طرح مشترک هم مهم نیست پسر

اتودها ی یک مجسمه ساز هم برای وبلاگ جالبه ها ....

میگم میشه یک توضیح مصور یعنی یک اموزش در مورد الماتور بندی و اسکلت اولیه تو وبت بزاری ببینیم برای کارهای کوچیک از کجا و با چی شروع کنیم
فرهاد...

۹:۳۰ بعدازظهر  
Anonymous fatimah گفت...

شوق تماشای زندگی اشتیاقی است دیر پا و کهنسال و به تصویر کشیدن قسمتی از آن خلق اثر....
محصول هنر اگر براستی هنر باشد تازه است و متحیر کننده

وارد شدن به دنیای هنر جسارت و همچنین از خود گذشتگی می طلبد و چه زیبا و دیدنی ست.دنیای انسانهایی که وارد این عالم شده اند ....
سلام .کارهای زیبا و پر ظرافتی دارین.از دیدن کارهاتون لذت بردم.موید و پیروز باشین.منتر کارای جدیدتون هستم

۱۱:۵۱ قبل‌ازظهر  
Anonymous احسان گفت...

سلام...
مطالب خوبی تو بلاگتون بود ممنون، من تازه کارمو شروع کردم، البته رو چوب کار می کنم، اگه براتون ممکنه کتابهایی که می تونه تو این مسیر به من کمک کنه رو بهم معرفی کنید،
بازم ممنون، پیروز باشید
Email: areyass@yahoo.com

۱۱:۱۶ قبل‌ازظهر  
Anonymous احسان گفت...

سلام...
مطالب خوبی تو بلاگتون بود ممنون، من تازه کارمو شروع کردم، البته رو چوب کار می کنم، اگه براتون ممکنه کتابهایی که می تونه تو این مسیر به من کمک کنه رو بهم معرفی کنید،
بازم ممنون، پیروز باشید
Email: areyass@yahoo.com

۱۱:۱۶ قبل‌ازظهر  
Blogger human being گفت...

خیلی زیباست... خصوصابه خاطر تضاد بین آرامش چهره و موهایی که چون آتش زبانه می کشند...


حبیب جان دعوت شده ای به...

http://dearteachercrow.blogspot.com/2010/05/animals-both-friends-and-teachers.html

۱۰:۳۵ قبل‌ازظهر  
Anonymous پژوهشگران گفت...

با سلام
ما یک تیم پژوهشی دو نفره از دانشگاه های علامه طباطبایی و شاهد هستیم که در مقطع کارشناسی ارشد رواشناسی مشغول به تحصیلیم. برای پژوهش تازه مان به تعدادی از افراد نیاز داریم که وارد سایت پژوهشی ما شوند و در پژوهش ما شرکت نمایند. پژوهش ما مرتبط با بررسی برخی از ویژگی های شخصیتی با توجه به گرایش جنسی افراد است. کافی است برای شرکت در این پژوهش به آدرس سایت ما که در زیر می آید رفته و پرسشنامه ها را تکمیل کنید. قطعا جز با پاسخ گویی شما دوستان انجام این پژوهش میسر نیست و با شرکت خود لطف بزرگی به جامعه علمی و ما خواهید نمود. پیشاپیش از نگارنده وبلاگ بدلیل استفاده از این محل برای اعلان خواست پژوهشی مان بدون توجه به مطالب وبلاگ عذرخواهی می کنیم و اعلام می کنیم از آنجا که این پژوهش با بودجه شخصی انجام می شود هیچ سرمایه ای جهت تبلیغات نداشتیم. از این رو ناگزیر به این کار شدیم. در ضمن ممکن است در وبلاگی از روی فراموشی چند بار این آگهی را درج کرده باشیم. از این بابت هم عذر می خواهیم. آدرس سایت پژوهشی ما عبارتست از:
www.ravan-azmoon.otaqak.ir
در نهایت باز هم سپاسگزاریم.

۱:۲۹ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی