شنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۴

امتحان ترم اول



اين روز ها دانشگاه حال و هوای خاصی داشت .
امتحان ترم اول برگزار ميشد، چيزی که همه از سبتامبر تا حالا داشتند برايش حاضر ميشدند.
يکی دو روز قبل از امتحان ،ژورژمان يا به قول خودشون ((پراسموتور)) حتی تا ساعت نه و ده هم ميشد تعداد زيادی از بچه ها رو ديد که دارند با شتاب کار های عقب افتاده شون رو برای فردا حاضر ميکنند.(مثل خودم!)
البته عقب افتادن کار من علتش وقت کمی بود که به ما داده بودند(چيزی حدود 20 روز).
در حين کار برای خستگی در کردن چند دفعه سری به طبقه های دوم و سوم هم زدم ، راستش بنظرم اين روز های قبل از ژورژمان خيلی جالبه .من اين روز ها رو از هميشه بيشتر دوست دارم.روبرو شدن با صورت های جدی که معلومه شب رو خوب نخوابيدند و گروه انسان هايی رو که مشترکاً کار ميکنند ، با آخرين سرعت کار هاشون رو به ديوار می چسبونند ، طراحی ميزنند يا سعی ميکنند که کار های عقب افتاده ديگری رو براش انجام بدهند(که اکثراً هم پسر ها برای دختر ها کار ميکنند!) رو هم خيلی دوست دارم
روز بعد هم بعد از ژورژمان هم ميشه با دختر هايی روبرو شد که گريه کنان از نمره اي که بهشون دادند شکايت ميکنند.
يکيشون رو وقتی داشتم به کلاس ها سرميزدم ديدم(موقع امتحان در همه کلاس ها برای همه بازه و دانشجو ها دسته دسته از کلاس های ديگه بازديد ميکنند)، وقتی داشتم برميگشتم دوباره با همون دختر روبرو شدم فقط ايندفعه نميدونم چرا داشت قهقهه ميزد!(حتماً يه سوء تفاهمی شده بوده نمرش رو اشتباهی گفته بودند! شايد هم پارتيش کلفت بوده!!)
از جريان امتحان هم عکس زياد گرفتم که يکی دوتاش رو اينجا گذاشتم.

از این جریان امتحان ها خیلی خسته شدم ، اين نوشته های بالا رو که دوباره ميخونم بنظرم چرت و پرت مياد .تازه فردا هم دوباره يه امتحان ديگه داريم...











3 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

اتفاقا خیلی جالبه! کاش به بقیه هم اجازه می دادند به کلاسها سر بزنند:)
موفق باشی.

۲:۴۲ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

شما هم وبلاگ جالبي دارين.ميشه بدونم با وبلاگ من چطور آشنا شدين؟

۹:۲۸ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

از پيامت ممنونم. کلي خنديدم. شاد باشي و موفق. اميدوارم فرصت کنم و بيام وبلاگت رو بخونم ببينم اوضاع و احوال جمهوري‌تان در چه حال است و در باکو چه مي‌گذرد...شاد باشي و موفق. امتحانات هم انشالله با امتياز خوب پاس شوند :)

۱۰:۴۴ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی